ارسال ۱۹۵ اثر به جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید/ ارسال آثار تا ۲۰ شهریور ماه

دبیر جشنواره بین المللی رسانه خورشید از دریافت ۱۹۵ اثر به این جشنواره خبر داد.
مرضیه هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد، اظهارداشت: تاکنون 195 اثر فارسی به جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید دریافت شده است و علاقمندان تا 20 شهریور ماه فرصت دارند، آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه 8 مهرماه مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه خورشید در مشهد با حضور بانوان رسانه ای ایران و جهان برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره با تأسی به شهید «شیرین ابوعاقله»، بانوی خبرنگاری که در سرزمین‌های اشغالی روشنگری می‌کرد و سال گذشته توسط رژیم صهیونیستی شهید شد، با محوریت نقش رسانه‌ای زنان در تحقق عدالت اجتماعی، پایگاه امن خانواده و تهدید‌های رسانه‌ای، زن و رسانه مقاومت، رسانه و بردگی مدرن در جهان امروز برگزار می شود.

هاشمی ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره در سه بخش مکتوب، عکس و تصویر است که بخش‌ مکتوب شامل گزارش، یادداشت و مصاحبه، بخش عکس شامل تصاویر خبری و غیرخبری و بخش تصویری نیزشامل گزارش خبری، مستند خبری و مصاحبه تصویری می باشد.

وی با بیان اینکه بازه زمانی آثار می‌تواند از تاریخ یک فروردین1400 تا 20شهریور1402 باشد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس khorsheed.pressfestival.ir برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما