تبریک روز شوراها توسط احمد شافعی، فرماندار باخرز

به گزارش چاپار طوس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان باخرز، احمد شافعی فرماندار باخرز طی پیامی روز نهم اردیبهشت ماه روز شورا را تبرک گفت.
متن پیام فرماندار به شرح ذیل می باشد:
بسم ا... الرحمن الرحیم
🔵نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.
🔹روز تاسیس شوراهای اسلامی در واقع زمینه ساز تاثیرگذاری عینی و حضور جدی تر مردم در اداره امور است.شوراها به عنوان مردمی¬ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است، زبان گویای آنان در برابر مسئولان و نهادهای مختلف محسوب می شوند و به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات موکلین خود هستند.
🔸یقینا خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید بر اساس آیه شریف « وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ » از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.
🔸اینجانب ضمن عرض تبریک روز شوراها،به شوراهای محترم اسلامی شهرباخرز و روستاهای شهرستان امیدوارم شاهد شکوفایی روز افزون خواهران و برادران عزیزم در شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده و آمادگی خود را جهت همیاری و همکاری با شما بزرگواران شورا در جهت آبادانی و پیشرفت شهرستان مجدانه اعلام می نمایم .
احمدشافعی
فرماندار شهرستان باخرز

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما