مصرف بی رویه بنزین در گناباد دلیل صف های طولانی است

مسئول روابط عمومی شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه گفت: در ۱۱ روز اول ماه بیشترین میزان ارسال سوخت را داشته ایم ولی متاسفانه مصرف بی رویه ادامه پیدا کرده تا جایی که ما شب گذشته ساعت ۱۲ شب نیز ارسال سوخت به شهرستان ها داشته ایم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، طی 24 ساعت گذشتنه مردم شهر گناباد طی تماس‌هایی با خبرگزاری تسنیم و ارسال تصاویری از نبود بنزین در این شهرستان خبر داده اند.

یکی از شهروندان حاضر در صف بنزین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: از دیشب به دنبال بنزین هستم و به چند جایگاه مراجعه کرده ام ولی بنزین نبود و در حال حاضر یک ساعتی است که در این جایگاه در صف ایستادم.

 راننده یکی از تاکسی‌های تلفنی نیز  اظهار کرد: امرار معاش ما ارتباط مستقیم با بنزین دارد ، امروز که وضعیت به این شکل شده تاکنون دو سرویس را از دست داده ام نتوانستم مسافر جابه جا کنم.

وی ادامه داد: اگر شرایط ادامه پیدا کند به مشکل می‌خوریم و مسئولین باید هرچه سریعتر فکر چاره کنند تا مردم از نان خوردن نیفتاده اند.

برای پیگیری این موضوع به سراغ مسئولین مربوطه رفته ایم که با توجه به این که گناباد زیر نظر ناحیه نفتی تربت حیدریه است مسئولین این ناحیه پاسخ دادند.

مصرف کاذب دلیل کمبود بنزین است

علی نیرویی، مسئول روابط عمومی شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: میزان تولید بنزین روزانه در کشور 105 میلیون لیتر است و میزان مصرف ما به 115 میلیون لیتر رسیده که باعث ناترازی شده است.

وی ادامه داد: همکاران ما در جنوب کشور با تلاش هایی که داشته اند میزان تولید را 10 درصد افزایش داده اند ولی پیک مسافرت‌ها میزان مصرف را افزایش داده است.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه خاطرنشان کرد: طرح کدینگ در خراسان جنوبی در حال اجرا است و این طرح هنوز در خراسان رضوی اجرایی نشده لذا این موضوع باعث شده خودروهایی که عازم جنوب هستند در شهرستان گناباد که مرز دو استان است خودروهای خود را با ظرفیت کامل سوخت بزنند.

نیرویی عنوان داشت: در 11 روز اول ماه بیشترین میزان ارسال سوخت را داشته ایم ولی متاسفانه مصرف بی رویه ادامه پیدا کرده تا جایی که ما شب گذشته ساعت 12 شب نیز ارسال سوخت به شهرستان ها داشته ایم.

وی ادامه داد: دولت طرحی برای افزایش نرخ سوخت ندارد ولی متاسفانه برخی با این فکر اشتباه که سوخت گران خواهد شد ذخیره یا مصرف زیادی دارند که بعنوان مثال فردی در روز 5 لیتر مصرف داشته ولی امروز تا کمی باک ماشینش خالی می‌شود سریعا اقدام به سوخت گیری می‌کند.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه در پایان ضمن عذرخواهی از مردم اظهارداشت: از مردم انتظار همراهی داریم و مطمئن باشند سوخت موجود در کارت ها و سهمیه تخصیص یافته تامین شده است.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما