آغاز ثبت نام خبرنگاران متقاضی مسکن در خراسان رضوی

ثبت نام اولیه خبرنگاران متقاضی مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن از امروز در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، روز گذشته اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای از خبرنگاران فاقد مسکن خواست برای ثبت‌نام به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در مشهد و سایر شهرستانهای استان مراجعه کنند.

این اطلاعیه متعاقب دستور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار مبنی بر پیگیری امور مربوط به مسکن خبرنگاران و تامین آن در استان صورت گرفته است لذا به خبرنگاران متقاضی اعلام شد تا با مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ محل فعالیت خود نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک لازم اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است، فرآیند اختصاص زمین، پروانه و تسهیلات برای ساخت مسکن ویژه خبرنگاران فاقد مسکن متکی به ارائه اطلاعات از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به راه و شهرسازی است؛ لذا الزامی است خبرنگاران فاقد مسکن به ادارات فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی برای ثبت نام مراجعه کنند البته " فرم جیم" تمام افرادی که متقاضی مسکن در نهضت ملی هستند باید سبز باشد و اقدامات لازم در این زمینه باید در اسرع وقت صورت گیرد.

در همین راستا محسن سمیع، معاون امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ثبت نام اولیه خبرنگاران متقاضی مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن از امروز در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان آغاز شده و در فرآیند ثبت نام خبرنگاران در طرح نهضت ملی مسکن، متقاضیان توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی احراز هویت شده و فهرست اسامی واجد شرایط از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اداره کل راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران متقاضی می‌توانند بدون مراجعه به این ادارات مشخصات خود شامل "نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه و شماره تماس" را به شماره تلفن 09155183749 پیامک کنند تا احراز هویت و ثبت نام اولیه انجام شود.

سمیع خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی‌های انجام گرفته مسکن خبرنگاران برای متقاضیان در مشهد، شهر گلبهار در نظر گرفته شده و خبرنگاران شهرستان‌ها نیز می‌توانند از ظرفیت این طرح در نزدیکی محل سکونت خود بهره مند شوند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما