بازدید استاندار از بازار مشهد و تاکید بر ارائه بهترین خدمات به عزاداران امام رضا(ع)

استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش می‌کنیم در دهه آخر صفر بهترین خدمات از نظر کیفی و کمی را به زائران و عزاداران امام رضا(ع) ارائه کنیم و مسئولان نیز باید در راستای تحقق این مهم بر خدمات بازار، اسکان و... نظارت کامل را داشته باشند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری با حضور در قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران مشهد و بازدید از بازار مشهد بیان کرد: هدف از شکل‌گیری این قرارگاه در دو سطح استانی و شهر مشهد، ارائه بهترین خدمات به زائران امام رضا(ع) است. ما خدمت‌گزاران عزاداران این امام معصوم(ع) هستیم.
وی با اشاره به اهمیت تامین کالا، بهداشت و درمان، خدمات شهری، حمل و نقل و... که در دستور کار کمیته‌ها و قرارگاه‌ها قرار گرفته است، تصریح کرد: تمام تلاش ما خدمت‌رسانی به زوار حضرت رضا(ع) است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جلسات قرارگاه عملیاتی خدمت به زائر، بیان کرد: برگزاری این جلسات به رفع ابهام و بررسی مشکلات کمک می‌کند تا بتوانیم امسال بهتر از سال گذشته خدمات کیفی و کمی را به زائران ارائه دهیم.
نظری بیان کرد: موضوع دهه آخر صفر و ورود حجم زائران به این شهر و ارائه خدمات به آنان، یک موضوع ملی و حتی بین‌الملی است که علاوه بر مسئولان استانی، مقامات کشوری نیز پای کار هستند.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: در اجرای برنامه‌ها ممکن است نیاز شود برخی تصمیمات در لحظه گرفته شود، بنابراین مدیران مربوطه و مسئولان باید به صورت قوی در صحنه‌ حضور داشته باشند.
نظری در پایان این جلسه از فعالیت‌های قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران در خیابان امام رضا(ع) و اصناف و هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی بازدید و بر عملکرد آنان نظارت کرد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما