مدیران در ملاقات چهره به چهره با مردم فعال باشند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: کلیه مدیران استانی در برنامه‌های ملاقات چهره به چهره به مناسبت هفته دولت شخصاً حضور یافته و فعال باشند تا مشکلات مردمی به برکت این ایام، برطرف شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احسان یوسفی در نشست برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته دولت با تاکید بر حضور مدیران طی دو روز پایانی مرداد و ابتدای شهریور ماه در میدان شهدا افزود: اطلاع رسانی وسیع انجام شود تا مردم بدانند در این دو روز می‌توانند با ملاقات چهره به چهره با مدیران دستگاه های اجرایی استان، در خواست های خود را مطرح و پیگیری کنند.
در این جلسه که شهردار مشهد و جمعی از مدیران استانداری و رسانه‌ها شرکت داشتند، معاون استاندار افزود هفته دولت باید هفته خدمت به مردم باشد تا مشکلات آنان به حداقل برسد، لذا دو روز پیش از آغاز هفته دولت امسال را به ملاقات چهره به چهره مردم مسئولین اختصاص دادیم و ضروری است که مدیران شکایات مردمی را مستقیماً دریافت کرده و شخصاً پیگیر رفع آنها باشند.
وی با تاکید بر حضور مدیران شهرستانها در ملاقات چهره به چهره با اهالی هر شهرستان گفت فرمانداران و مدیران شهرستان‌ها برنامه مشابهی را در روز جمعه آینده در شهرستان خود برگزار کرده و پاسخگوی مردم خواهند بود.
یوسفی گروهی از اعضای حاضر در جلسه را مسئول برنامه‌ریزی دقیق‌تر و نظارت بر اجرای ملاقات دو روزه در مشهد و روز جمعه در شهرستان ها کرد و از آنان خواست تا در هماهنگی با قوه قضاییه، شهرداری‌ها و نهادهای مربوطه از آنان نیز برای ملاقات چهر به چهره با مردم دعوت کنند.

شایان ذکر اینکه برنامه ملاقات چهره به چهره مردم و مسئولان، طی روزهای سی و یکم مرداد و یکم شهریور ماه در سالن شمس میدان شهدا مشهد و همزمان با نماز جمعه در کلیه شهرستان‌های استان به اجرا در می‌آید



منبع : اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما