تدوین سند راهبردی روابط عمومی و اطلاع رسانی استان خراسان

مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از تدوین سند راهبردی روابط عمومی و اطلاع رسانی استان خراسان رضوی خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی صبح امروز در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی در مشهد گفت: سند راهبردی روابط عمومی‌ استان با کمک هیئت رئیسه و کارشناسان رسانه استان‌ در دست تدوین است.
وی ادامه داد: سه هدف مشخص در این سند پیگیری می‌شود. اول پیش بینی بندهایی برای روابط عمومی‌های استان است تا فعالیت شان به استناد آن در دستگاه های اجرایی تسهیل شود.
نعمتی تصریح کرد: در این سند به مواردی همچون ساختار و بودجه نیز اشاراتی خواهد شد. هدف‌ دوم نیز انسجام بخشی به مواردی است که به صورت هم‌افزایی در دستور کار روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان قرار می گیرد.
مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت روابط عمومی ها نسبت به مسائل دستگاه های دیگر در سطح شهرستان‌ها و استان اهمیت دارد و باید یک الگوی هم‌افزایی ایجاد شود و به دنبال تقسیم وظایف در این زمینه هستیم.
به گفته وی، هدف سوم در این سند افق‌ها و چشم‌اندازهای فعالیت در آینده است.
نعمتی تصریح کرد: برای نخستین بار در استان خراسان رضوی برای تدوین این سند از هوش مصنوعی نیز استفاده می شود. امیدوارم به زودی فرایند تدوین این سند به پایان برسد و با عملیاتی کردن آن گام های تازه ای در هم افزایی روابط عمومی ها برداریم.
مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اقدامات هفته دولت باید دسته بندی شده و اقدامات شاخص با عنایت به دستورالعمل ارسالی اطلاع رسانی خوبی برای آن انجام شود.

وی گفت: این اطلاع رسانی و تبلیغات باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که دربرگیری حداکثری داشته و مردم از اقدامات دولت اطلاع کافی را پیدا کنند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما