حضور معاون استاندار در آیین افتتاح مرکز رشد واحد‌های فناور ترشیز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در آیین افتتاح مرکز رشد واحد‌های فناور ترشیز با اشاره به تحول ایجاد شده در حوزه پارک علم و فناوری استان و تاکید بر تمرکززدایی گفت: ضروری است تا با شناسایی استعدادهای استان زمینه و بستر را برای پیشرفت های علمی و فناوری فراهم کنیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی با اشاره به اینکه ایران، رتبه اول دنیا را در بحث تولید مقالات علمی دارد، ابراز کرد: بحث پارک‌های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان دغدغه رهبر معظم انقلاب بود که ایشان با پیشگامی و حمایت از این مراکز تاکید داشتند علمی که در کشور تولید می شود باید تبدیل به فناوری شود.

وی با تاکید بر اینکه استعدادهای انسانی خوبی در سطح استان وجود دارد، بیان کرد: در این راستا باید ضمن شناسایی استعدادها و توانمندی ها، آنان را کمک کنیم تا در مسیر پیشرفت های علمی و فناوری قرار گیرند.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان این که سال گذشته شاهد صادرات ٢ میلیون دلاری فناوری بودیم و قرار است این صادرات در سال‌جاری به ٣ میلیون دلار افزایش یابد، خاطرنشان کرد: این مهم بیانگر توانمندی و برنامه ریزی صحیح و حرکت رو به جلو این مراکز است.

وی با تاکید بر اینکه دستیابی به موفقیت های علمی، دنیا را متحیر و مبهوت کرده است، یادآور شد: اینکه امروز دنیا اصرار به مذاکره با ایران دارند و یا دشمنان قسم خورده خواهان ارتباط با کشور ما هستند، به دلیل نگرانی هایی است که نسبت به پیشرفت های مختلف علمی ایران دارند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما