اطلاع‌رسانی خدمات پیش بینی شده برای زائران موجب کارایی بیشتر در خدمت رسانی خواهد شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی بر ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات سفر به زائران دهه پایانی ماه صفر مشهد تاکید کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در جلسه ستاد خدمات سفر که با حضور روسای کمیته‌های این ستاد، صبح امروز در محل استانداری برگزار شد، بیان کرد: برای مدیریت هر چه بهتر ارائه خدمات و مدیریت، 14 کمیته در این ستاد تشکیل شده است که هر کدام از این بخش‌ها خدمت‌رسانی‌های خاص خود را انجام می‌دهند.
وی افزود: آنچه در این خدمت‌رسانی‌ها اهمیت دارد و نباید مغفول واقع شد، اطلاع‌رسانی است.
گنابادی‌نژاد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف در این ستاد خدمات مختلفی را به زائران ارائه می‌کنند اما اگر این خدمات به افرادی که به مشهد می‌‌آیند، اطلاع‌رسانی نشود، اهداف این ستاد محقق نمی‌شود.
وی با بیان این که هدف ما ارائه خدمات مطلوب به زائران امام رضا(ع) است، خاطرنشان کرد: زائران باید درباره خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود و می‌توانند استفاده کنند، مطلع باشند. بنابراین لازم است که از این موضوع غفلت نشود.
معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی دقیق بخش مهمی از عملکرد این ستاد را تشکیل می‌دهد و مسئولین کمیته‌ها حتما باید در این خصوص توجه داشته باشند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما