تقدیر مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی از بانوان کارشناس مرکز ارتباط مردم و دولت «سامد»

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی به واسطه عملکرد مطلوب در پاسخگویی به مردم شریف و هم‌استانی‌ها از بانوان کارشناس مرکز ارتباط مردم و دولت «سامد» قدردانی کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، دوشنبه ۲۷ فروردین شیوا خوش‌نسب مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی به واسطه عملکرد مطلوب در پاسخگویی به مردم شریف و هم‌استانی‌ها از بانوان کارشناس و شاغل در مرکز ارتباط مردم و دولت «سامد» تقدیر کرد.
وی ضمن قدردانی از عملکرد مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی و همچنین خدمات معاونت ارتباطات مردمی این دفتر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با فعالیت مستمر، گسترده و دعوت از مدیران در سامانه سامد و پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردم عملا این موضوع باعث رضایتمندی عمومی در بین مردم بانوان شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی خواستار شد: با توجه به تعداد زیاد بانوان استان و طبیعتا موضوعات و مشکلات این قشر از جامعه، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز آمادگی دارد تا همزمان با حضور مدیران در سامانه سامد، پاسخگوی بانوان استان در زمینه‌های مختلف باشد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما