۱۹ هزار سبد کالا به آسیب دیدگان کرونا در گناباد اهدا شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد از توزیع ۱۹ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی طی ۲ مرحله در مجموع به ارزش ۴۱ میلیارد و ۱۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین آسیب دیدگان کرونا در این شهرستان طی پنج ماه گذشته خبر داد.

به گزارش چاپارطوس خراسان رضوی، هادی آریان‌نژاد گفت: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش حمایت از آسیب دیدگان کرونا، قرارگاه مواسات و همدلی در گناباد تشکیل و اقلام حمایتی و بسته‌های کمک معیشتی با همراهی و مشارکت خیران و برخی دستگاههای اجرایی و ارگانها بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع شد.

وی افزود: در مرحله نخست رزمایش ۱۲هزار و۵۰۰ سبد کالا به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و در مرحله دوم ۶ هزار و ۷۰۰ سبد کالا به ارزش ۱۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد همچنین از توزیع ۵۷ هزار پرس غذا در ماه مبارک رمضان و عید غدیر بین آسیب دیدگان کرونا و محرومان این شهرستان خبر داد.

هم اکنون ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر از جمعیت ۹۰ هزار نفری شهرستان گناباد زیرپوشش خدمات نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند.

هفت هزار و ۹۱۰ نفر از شهروندان گناباد زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و پنج هزار و ۵۰۰ مددجو نیز از خدمات سازمان بهزیستی بهره می‌برند. ۱۴ مرکز خیریه هم برای جلب مشارکت‌های مردمی تحت نظارت اداره بهزیستی گناباد فعالیت دارند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

براساس آخرین آمار رسمی مجموع بیماران کووید۱۹ در ایران به ۳۹۱ هزار و ۱۱۲ نفر رسیده و با فوت ۱۳۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۲ هزار و ۵۴۲ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۳۳۷ هزار و ۴۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما