آستان قدس رضوی آماده همکاری تاکید تولیت آستان قدس رضوی بر رفع مشکلات مسکن نیازمندان تولیت آستان قدس رضوی بر رفع مشکلات مسکن نیازمندان تاکید کرد.

پایگاه خبری چاپار طوس  حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید تاکید تولیت آستان قدس رضوی بر رفع مشکلات مسکن نیازمندانو بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر جایگاه و اهمیت مسکن سازی و رفع مشکلات مسکن نیازمندان تأکید کرد.

وی افزود: ساخت مسکن برای طبقات محروم، کم‌درآمد و نیازمندان جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و آستان قدس رضوی به مقدار توان و امکانات آمادگی همکاری با بنیاد مسکن برای رفع مشکل مسکن محرومان را دارد.

تولیت آستان قدس رضوی تأمین مسکن مناسب برای قشر‌های محروم و کم درآمد را موجب حل بخش عمده‌ای از دغدغه‎های این خانواده‌ها دانست و ابراز کرد: مسئولان باید برای رفع مشکل مسکن محرومان جامعه دغدغه جدی داشته باشند و در این میان از توجه به خانواده‌های شریف، بی‌ادعا، صبور و نجیب شهدای مدافع حرم بویژه شهدای فاطمیون نیز غفلت نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا در خط مقدّم صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع از قرآن و اسلام هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند افزود: در میان خانواده معظم شهدا، خانواده نجیب شهدای فاطمیون به علت مهاجرت با مشکلاتی روبه رو هستند و با نجابت و صبوری برابر همه دشواری‌ها ایستاده‌اند؛ این مسئولیت برعهده مسئولان است که از توجه به این خانواده‌های گرامی غفلت نکنند.

وی با بیان اینکه شهدای مهاجر لشکر فاطمیون به فرمان رهبر معظم انقلاب برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) جهاد کردند و در این مسیر به مقام عظمای شهادت نایل آمدند عنوان کرد: بنیاد مسکن در ساخت و تامین مسکن مردم، بخشی از آن را برای خانواده‌های معظم شهدای فاطمیون در نظر بگیرد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی ۲۰هزار مترمربع از اراضی موقوفه را برای ساخت مسکن ویژه نیازمندان حاشیه شهر مشهد اهداء کرده است تا شهرداری زیر ساخت‌های احداث این واحد‌های مسکونی را تامین و سپس کمیته امداد امام خمینی(ره) به ساخت مسکن اقدام کند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما