مسابقات قرآن کریم سبزوار تیرماه به صورت منطقه ای برگزار می شود

چاپارطوس خراسان رضوی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی در تیر ماه خبر داد.

حجت الاسلام جعفر مهدوی خواه گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم از 13 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 13خرداد ماه به پایان می رسد.

وی با اشاره به عدم تمدید این بازه زمانی، افزود: در صورتی که فردی به هر علت در سایت مسابقات ثبت نام نکرده باشد از حضور در مرحله استانی محروم می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار، بیان کرد: متسابقین این دوره در رشته های، قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 5جزء،جزء10، 20جزء، حفظ کل قرآن کریم، اذان، دعا خوانی، همسرایی و همخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم به رقابت خواهند پرداخت.

وی، با بیان اینکه مسابقات در مرحله شهرستانی به صورت منطقه ای برگزار می شود، اظهار داشت: در این دوره متسابقین شهرستان های سبزوار، کاشمر، نیشابور، گناباد، تربت حیدریه، قوچان و طرقبه شاندیز به عنوان منطقه دو به صورت ویدئو کنفرانسی رقابت می کنند.

حجت الاسلام مهدوی خواه، خاطر نشان کرد: متسابقین هر منطقه با احراز شرایط لازم به مرحله استانی راه می یابند. مرحله شهرستانی در باره زمانی یکم تا 18 تیر ماه و مرحله استانی از 26 تیرماه تا یکم مرداد برگزار خواهد شد که تمام فایل های محتوایی این دوره در سایت مسابقات بار گذاری شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار، بیان داشت: مسابقات تفسیر قرآن کریم مرحله شهرستانی چهارشنبه 13 مرداد ماه به صورت سیستمی -غیر حضوری آنلاین و به صورت چند گزینه ای برگزار می شود.

وی با اشاره به شیوه نامه مسابقات ، تصریح کرد: مرحله استانی یکشنبه 11مرداد ماه در صورت امکان به صورت حضوری در مرکز استان به صورت کتبی، تستی، تشریحی و در صورت عدم امکان به شکل سیستمی( کتبی و شفاهی) انجام خواهد گرفت.

حجت الاسلام مهدوی خواه، تصریح کرد: مسابقات مرحله ملی تفسیر قرآن کریم سی ام آذر الی سوم دی ماه همزمان با سایر رشته ها برگزار می شود.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما