مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز هفدهم خرداد ماه در شرایط سالم قرار دارد. تورج همتی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا میانگین کنونی کیفیت هوای مشهد را ۸۶ ای. کیو.آی ذکر و بیان کرد: این عدد نشانگر هوای سالم تنفسی بر

چاپارطوس/خراسان رضوی امام جمعه اهل سنت باخرز در شرق خراسان رضوی گفت: ملت ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ماه یک بار دیگر با حضور حداکثری و انسجام همیشگی خود در پای صندوقهای رای نقشه‌های شوم و پلید دشمنان را خنثی خواهند کرد.

مولوی خلیل شیخ احمدی روز دوشنبه در گفت و گو افزود: مشارکت گستره و حضور پرشور مردم در صحنه های دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، از عوامل بسیار مهم تقویت و حفظ نظام محسوب می‌شود و هر اندازه این حضور از عمق و وسعت بیشتری برخوردار باشد جایگاه نظام در ابعاد ملی و بین المللی تقویت می شود و دشمنان به اهداف ننگین خود دست نخواهند یافت.

وی ادامه داد: طی سال های پس از انقلاب و فراهم شدن شرایط برای مشارکت مردم در انتخابات، معاندان نظام و رسانه های خارجی همواره تلاش داشتند با شایعات و تخریب فضای امید و نشاط در جامعه، شور انتخاباتی را تحت الشعاع مسائل خاص خود قرار دهند که همکاری تمامی نهادها، مسوولان و دست اندرکاران و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه سبب شد تا شاهد برپایی انتخاباتی پرشور و سالم در دوره های مختلف باشیم.

امام جمعه اهل سنت باخرز گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات، نمونه بارزی از حماسه‌سازی ملت پر افتخار ایران در ۴۲ سال عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران است.
شیخ احمدی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات نقش به سزایی در تثبیت جایگاه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، شور و نشاط آحاد مردم در انتخابات یکی از مهمترین مسائل در کشور به شمار می‌رود که تمام جریانات، دلسوزان و احزاب کشور باید برای تحقق آن نقش‌آفرینی کنند.

امام جمعه اهل سنت باخرز با تاکید بر قانون مداری و برگزاری انتخاباتی سالم گفت: مجریان برگزاری انتخابات نیز به عنوان امانت‌دار آرای مردم وظیفه دارند با رعایت قانون و اصل بی ‌طرفی، شرایط حضور حماسی مردم را در این رویداد مهم سیاسی فراهم کنند و منتخبان مردم نیز به وعده هایی که داده اند عمل کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

 شهرستان ۴۷ هزار نفری باخرز در ۲۲۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما