رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

خراسان رضوی/ چاپارطوس، تمرینات تیم فوتبال شهرخودرو، مسابقات اسنوکر و ناین بال هیات بیلیارد و مسابقات هفتگی تنیس و شطرنج از جمله رویدادهای ورزشی هفته گذشته در استان خراسان رضوی بود.

تیم فوتبال شهرخودرو در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر روز هشتم تیر ماه در مشهد به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می‌رود. به همین منظور قرار بود هفته گذشته در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم دسته سومی سناباد مشهد برود که این دیدار لغو شد و بازیکنان شهرخودرو به انجام تمرینات درون تیمی پرداختند.

مسابقات اسنوکر و ناین بال هیات بیلیارد

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی اسنوکر این استان اول تیر ماه در مشهد با حضور ۱۳۰ ورزشکار برگزار شد.

احمد سلطانی افزود: در هفته گذشته همچنین مسابقات ناین بال مردان با حضور ۳۲ ورزشکار و ناین بال بانوان با حضور هشت ورزشکار برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این مسابقات علاوه بر استعدادیابی از بین شرکت کنندگان، نفرات برتر نیز به عنوان بازیکنان تیم ناین بال خراسان رضوی انتخاب و به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.

مسابقات تنیس و شطرنج

رییس هیات تنیس خراسان رضوی هم گفت: مسابقات هفتگی "جام آدینه" هیات تنیس  از ۱۶ خرداد ماه بدون حضور تماشاگر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله باکرونا آغاز و تاکنون چهار هفته آن برگزار شده است. این مسابقات تا پایان سال جمعه هر هفته برگزار خواهد شد.

محمد رضا تدین افزود: این مسابقات به صورت آزاد و محاسبه رنکینگ در هیات تنیس استان برگزار می‌شود.

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی هم گفت: دومین هفته مسابقات سریع آزاد هیات شطرنج استان ششم تیرماه برگزار شد.

رضا پاشانجاتی افزود: در این مسابقات ۲۰ شطرنج باز از شهرهای مختلف خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و افغانستان شرکت کردند.

وی ادامه داد: روز بیستم تیر ماه هم مسابقات کشوری ریتد شطرنج در مشهد برگزار خواهد شد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما