شهرستان مرزی تایباد پتانسیل‌های موفقی در حوزه ورزش دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: منابع انسانی یکی از اولویت‌های موفقیت در حوزه‌های ورزشی است که خوشبختانه این شهرستان مرزی پتانسیل‌های موفقی در این حوزه را دارا است.

 

به گزارش چاپارطوس خراسان رضوی، یونس شیخ احمدی امروز در مراسم افتتاح سالن هیات تیراندازی "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" بیان کرد: اکنون 28 هیات ورزشی در این شهرستان ثبت شده که 22 هیات آن فعال می‌باشد.

 

وی به سفارش پیامبر اکرم (ص) درخصوص اهمیت تیراندازی اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند؛ سوار کاری و تیراندازی بیاموزید که از بهترین ورزشها است و به درستی که خداوند با یک تیر دو نفر را به بهشت می برد، اول کسی که تیر را به نیت جهاد می تراشد و دوم آنکه در راه خدا می اندازد.

 

در ادامه امام جمعه شهرستان تایباد مطرح کرد: با تاکید اسلام به ورزش تیراندازی این فعالیت بعنوان بهترین سرگرمی بشمار می‌رود و از بعنوان یک تفریح سازنده روح و جسم می‌تواند بهره جست.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابرده تصریح کرد: تاجائی اسلام برای تیراندازی اهمیت قائل شده که بر پدر آموزش تیراندازی بر فرزند را واجب دانسته و این نشان از اهمیت آن دارد. امروزه با پرداختن به ورزش تیراندازی می‌توان سالم‌ترین و مناسب‌ترین تفریحات را برگزید.

 

رئیس هیات تیراندازی شهرستان تایباد با ارائه گزارشی درخصوص اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی و افتتاح سالن گفت: سالن تیراندازی شهرستان تایباد ملقب به نام " شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در رشته‌های سلاح بادی، لیزری و تراپ در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع افتتاح شده است.

 

رمضان رجبی اظهار کرد:  این سالن پنج خطه با مشارکت شهرداری تایباد، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و جمعی از خیرین با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال تجهیز شده است.

 

وی بیان کرد: هیات تیراندازی شهرستان متشکل از 12 عضو اصلی و سه نفر هیات رئیسه می‌باشد و در 2 بخش اهداف ثابت و پروازی آموزش‌های لازم به علاقمندان را انجام خواهد داد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما