تماشای فیلم برای خبرنگاران خراسان رضوی رایگان شد

 تماشای فیلم در سینما‌های مشهد، نیشابور و گناباد برای اهالی رسانه به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز «خبرنگار»، از امروز تا پایان این هفته رایگان شد.
فهیمه بهشتی صفت مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و یاد شهدای خبرنگار، گفت: تماشای فیلم در سینما‌های مشهد، نیشابور و گناباد برای اهالی رسانه به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز «خبرنگار»، از امروز تا پایان این هفته رایگان شد.

او افزود: در راستای تکریم خبرنگاران و اصحاب رسانه، تماشای فیلم برای خبرنگاران در پردیس‌های سینمایی هویزه، آفریقا، مهر کوهسنگی، برفی، سیمرغ، اطلس و پارک بازار در مشهد، سینما مهدوی در نیشابور و سینما شهر گناباد از ۱۷ تا ۲۰ مرداد ماه رایگان شده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: پذیرش اعضای خانواده خبرنگاران به همراه آنان در این مدت برای تماشای فیلم در پردیس‌های سینمایی مزبور تا چهار نفر به صورت نیم بها خواهد بود.

بهشتی صفت بیان کرد: این برنامه با هماهنگی گروه سینمایی و سمعی - بصری این اداره کل و همکاری حوزه هنری خراسان رضوی و مدیران پردیس‌های سینمایی استان اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان  خراسان رضوی  مشهد

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما