رتبه پنجم کنکور علوم انسانی کنکور 1402

رتبه پنجم کنکور علوم انسانی ‌گفت: نیمه اول سال گذشته بیشتر درس‌های کلاس دوازدهم را می‌خواندم و از بهمن‌ماه درس‌های دهم و یازدهم را نیز شروع به مطالعه کردم و قبل از آن در تابستان فقط یک دوره آزمون آزمایشی شرکت کردم و دیگر هیچ کلاس کنکوری نرفتم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، اسامی نفرات برتر کنکور 1402 امروز در حالی اعلام شد که میان 40 رتبه برتر تنها نام یک نفر به‌عنوان نماینده خراسان رضوی به چشم می‌خورد و حنانه‌سادات صالحی بایگی رتبه پنجم گروه آزمایشی انسانی را به خود اختصاص داده است، درواقع از بین 85 هزار داوطلب کنکور در خراسان رضوی تنها یک نفر توانسته است عنوان داوطلب برتر را کسب کند، در حالی که سال‌های گذشته تعداد داوطلبین برتر استان در کنکور بیشتر از انگشتان یک دست بود.

 حنانه‌سادات صالحی تنها داوطلب برتر کنکور سراسری خراسان رضوی که رتبه 5 علوم انسانی را کسب کرده است‌، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهار داشت: متولد 1384 در مشهد هستم و از همان کودکی که تازه وارد کلاس اول ابتدایی شدم درس‌خوان بودم و به درس خواندن علاقه شدیدی داشتم برای همین وقتی به مقطع دبیرستان و درس خواندن برای کنکور شدم اصلاً سختی نکشیدم.

وی افزود: از پایه دهم درس‌هایم را به‌گونه‌ای می‌خواندم که یاد بگیرم نه اینکه برای نمره حفظ کنم و سال دوازدهم تمرکزم را بیشتر روی یادگیری گذاشتم و ساعات مطالعه‌ام را افزایش دادم.

رتبه پنجم علوم انسانی در کنکور سراسری تصریح کرد: نیمه اول سال گذشته بیشتر درس‌های کلاس دوازدهم را می‌خواندم اما از نیمه دوم یعنی بهمن ماه درس‌های دهم و یازدهم را نیز شروع به مطالعه کردم و قبل از آن در تابستان فقط یک دوره آزمون آزمایشی را شرکت کردم و دیگر هیچ کلاس کنکوری نرفتم.

صالحی ادامه داد: مادرم دکترای روانشناسی و پدرم دکترای مدیریت آموزشی دارند و تنها کمک‌کننده و راهنمایم برای کنکور پدر و مادرم بودند.

وی عنوان کرد: دوران دبیرستان در فرزانگان دو درس می‌خواندم و امروز از طریق یکی از دوستان صمیمی‌ام مطلع شدم که در کنکور رتبه 5 آوردم.

رتبه پنجم علوم انسانی در کنکور سراسری اضافه کرد: توکل و تلاش تنها فاکتورهایم در کنکور بود لذا به هم‌سن‌و‌سال‌های خودم توصیه می‌کنم که در قدم اول برای کنکور توکل و در قدم دوم تلاش آن هم تلاش بدون در نظر گرفتن صحبت‌های اطرافیان و تبلیغات فضای مجازی و... ؛ توصیه و پیشنهاد اصلی من این است که خود دانش‌آموز فقط باید درس بخواند و با دقت یاد بگیرد واقعاً اگر این‌طور باشد نیاز به کلاس کنکور نیست و من فقط معلم خوبی داشتم.

وی تأکید کرد: کنار درس خواندن تفریحات خود را نیز داشتم و با حفظ روحیه و نشاط که مهم‌ترین مسئله است درسم را نیز می‌خواندم تمرکزم روی کنکور بود اما این‌طور نبود که تنها تمرکزم را روی مطالعه بگذارم و تفریح و استراحت را تعطیل کنم.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما