نعکاس تولیدات محتوایی پویش مردمی «زیارت امام مهربانی‌ها» در صداوسیما خراسان رضوی

قائم مقام صداوسیمای خراسان رضوی گفت: صداوسیمای خراسان رضوی همراه با پویش زیارت امام مهربانی‌ها و به همین منظور در برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی برنامه‌های متعددی را برنامه ریزی و در دست اجرا دارد.
علیرضا ابوترابی در گفت‌‌‌وگو با اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در راستای پاسداشت فرهنگ میزبانی و نهادینه کردن آن، چندسال است که تمام ارکان و نهادهای خراسان رضوی بسیج می‌شوند و هدف این است که این موضوع از حوزه ادارات خارج، و به صورت مردمی انجام شود.
وی با بیان این که «صداوسیما نیز همگام با سایر دستگاه‌های استان این برنامه‌ها را پیش می‌برد» خاطرنشان کرد:یکی از کارهای صداوسیما این است که مردم تجربیات خود را در خصوص فرهنگ میزبانی به این مرکز ارسال کرده و ما از طریق معاونت فضای مجازی و برنامه‌های مختلف صدا و تصویر از تلویزیون، رادیو و ... آن‌ها را بازنشر کنیم.
ابوترابی بیان کرد: در کنار این اقدامات، در رادیوهای برون مرزی هم از مبدا این برنامه‌ها را منعکس می‌کنیم. به‌خصوص رادیو دری که به دلیل هم‌جواری با کشور افغانستان و حضور زائران افغانستانی در دهه آخر صفر به مشهد و به دلیل مخاطبان زیادی که این رادیو در خود کشور افغانستان و استان خراسان رضوی دارد یک ظرفیت است تا این رویداد مذهبی فراتر از مرزها منعکس شود.
قائم‌مقام صداوسیمای خراسان رضوی، مطرح کرد: ما در کنار بحث پویش‌ها که در فضای مجازی، شبکه‌های رادیو، تلویزیون و خبر انجام می شود، ارتباط‌هایی را با شبکه‌های سراسری و استانی داریم تا اطلاع‌رسانی مراسم دهه آخر صفر در استان‌های مبدا نیز صورت گیرد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما