توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۲هزار ماسک بین عزاداران حسینی در طرقبه شاندیز

به همت اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز و از محل عوائد اجرای نیات موقوفات مرتبط این شهرستان، از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ۲ هزار عدد ماسک بین عزاداران حسینی در سطح شهر و روستاهای شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار چاپارطوس؛ به همت اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز و از محل عوائد اجرای نیات موقوفات مرتبط این شهرستان، از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ۲ هزار عدد ماسک بین عزاداران حسینی در سطح شهر و روستاهای شهرستان توزیع شد.

این ۴۰ هزار پرس غذای گرم با هزینه ۴ میلیارد ریال از محل عوائد موقوفات مرتبط طرقبه شاندیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ و بسته بندی شده و از ابتدای ماه محرم تاکنون در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در سطح شهر و روستاهای شهرستان از جمله: آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام، روستاهای ویرانی، ناظریه، حصار سرخ، فرح آباد، موقوفه قرآنی شهدای شاندیز، جاغرق و موقوفه "عبدالله رضوی" بین عزاداران حسینی توزیع شد.

از ابتدای ماه محرم تاکنون، ۲ هزار عدد ماسک و بطری آب معدنی نیز بین عزاداران حسینی توزیع شده و بیش از ۳۰۰ متر مربع پارچه مشکی جهت دوخت و تهیه پرچم و بنر با هزینه ۱۰۰ میلیون ریال انجام و در سطح شهر و روستاهای شهرستان نصب شد.

همچنین به همت اداره اوقاف طرقبه شاندیز، در ایام ماه محرم، بیش از ۵ میلیارد ریال به هیئت های مذهبی شهرستان جهت برپایی مراسمات عزاداری امام حسین(ع)، مساعدت مالی شد.

نصب یک عدد آب سردکن از محل عوائد موقوفه "حاج باقری و خدابخش" با هزینه ۱۲۰ میلیون ریال جهت استفاده عموم مردم در شهر طرقبه، از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره اوقاف طرقبه شاندیز در ایام ماه محرم بود.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما