رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی تایباد: شهادت تحفه رشادت و ایثار است

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی هنگ مرزی تایباد در رأس هیئتی با خانواده شهیدان "مکنونی" و "طاهری" دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش چاپارطوس خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین "اسماعیلی" رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی تایباد به همراه سرهنگ "خوش بزم" معاون آماد و پشتیبانی این فرماندهی و جمعی از همکاران، در منزل خانواده معزز شهیدان "مکنونی" و "طاهری" حضور یافتند.


حجت الاسلام و المسلمین "اسماعیلی" در این دیدار بیان کرد: امنیتی که امروزه در مرزها و در تمام نقاط کشور حاکم است جز با خون شهیدان گرانقدر میسر نمی شد.


وی در تکمیل سخنان خود عنوان داشت: در واقع امنیت ما به برکت وجود دلیر مردانی چون فرزندان شماست؛ آن ها خونشان را تقدیم این خاک کردند تا مهر تاییدی بر تقدس این مرز و بوم و این نظام زده باشند.


رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی تایباد شهادت را تحفه رشادت و ایثار دانست و گفت: از خاطرات و گفته هایی که خانواده و دوستان شهیدان از زندگی ایشان برای ما بازگو می کنند می توان فهمید که شهدا در زندگی خود در درجه اول با معنویات الفت یافته بوده و علاوه بر آن بسیار شجاع و دلیر بوده اند و اینگونه خصوصیات از شاخصه های اصلی زندگی شهیدان است.


گفتنی است در پایان این دیدارها با اهداء هدیه از سوی فرماندهی هنگ مرزی تایباد از خانواده معزز شهدا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما