اجازه ندهیم کاستی‌ها فرصتی برای استفاده دشمنان شود

 امام جمعه شهرستان سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس به برکت امام‌حسین علیه‌السلام پیروز شدیم. ما در جنگ ثابت کردیم که ملت امام حسینیم و کشورِ امام‌حسین (ع)، شکست ناپذیر است.

به گزارش چاپارطوس خراسان رضوی، حجت‌السلام بختیاری در ادامه با بیان ابعاد مختلف جنگ امروز، اظهار کرد: دشمن امروز می‌خواهد ناامنی بوجود بیاورد؛ ما باید مراقبت کنیم زیرا امنیت به‌راحتی بدست نیامده‌است و به دشمنان فرصت ندهیم از کاستی‌های موجود به نفع خودش استفاده کند.

وی با اشاره به بیماری کرونا در کشور افزود: دشمن می‌خواهد از نمد برخی کاستی‌های حوزه سلامت برای خودش کلاهی ببافد و در بوق و کرنا کند. باید همه مواظبت کنند؛ مسئولین وسائل بهداشتی و درمانی مورد نیاز را برسانند و مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند.

امام جمعه سرخس با بیان سخت بودن معیشت و عوامل تحریم، بیماری کرونا و سوء مدیریت و عدم نظارت اظهار کرد: باید مواظبت کنیم در میدان دشمن بازی نکنیم زیرا قطعاً نقشه دشمن برای ایجاد نارضایتی است.

وی همچنین به انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه سال آینده و لزوم حفظ وحدت اشاره و بیان کرد: دشمن از حالا دارد بر روی دوقطبی‌سازی جامعه کار می‌کند‌ باید برنامه‌ریزی کرد تا انتخاباتی سالم به دور از وابستگی حزب و جناح برگزار شود.

وی با محکومیت آشکارسازی روابط با رژیم اشغالگر فلسطین گفت: به‌زودی این حکام فاسد عربی طعم شکست را خواهند چشید.

امام جمعه سرخس گفت: جاده سرخس - مشهد، جاده مرگ است؛ در اولویت بودجه‌های شهرستان باید جاده و بیمارستان سرخس باشد که ان‌شاءالله در آینده با بازسازی این محور دیگر شاهد حوادث تلخ نباشیم.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما