ورود بیش از یک میلیون و ۱۳۰ هزار زائر به مشهد

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: جمعا از ۱۵ تا ۲۰ شهریور، یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۹۲ زائر وارد مشهد شدند که شب گذشته ۳۵۸ هزار و ۳۴۹ نفر از ظرفیت اسکان اضطراری، موقت و رسمی استفاده کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در پنجمین نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه پایانی صفر که ظهر امروز در شهرداری مشهد برگزار شد، افزود: آمار ورود زائران در ۲۰ شهریور، ۲۱۳ هزار و ۷۵۴ نفر بوده که در مقایسه با روز مشابه سال قبل از رشد ۲۴ درصدی بهره‌مند بوده است.

وی ادامه داد: جمعا از ۱۵ تا ۲۰ شهریور، یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۹۲ زائر وارد مشهد شدند که شب گذشته ۳۵۸ هزار و ۳۴۹ نفر از ظرفیت اسکان اضطراری، موقت و رسمی استفاده کردند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی، با اشاره به اسکان دو میلیون و ۲۵۸ هزار و ۲۰۹ نفر شب از ۱۵ تا ۲۰ شهریور، تصریح کرد: از مجموع ۲۱۳ هزار و ۲۵۴ نفر که از دیشب وارد مشهد شدند، ۱۳۸ هزار و ۵۷۱ نفر با وسیله نقلیه شخصی سفر کرده بودند.

وی افزود: ۴۵ هزار و ۵۰۴ نفر با وسیله حمل‌ونقل عمومی جاده ای، ۲۰ هزار ۵۰۰ نفر با قطار و ۹ هزار و 169 نفر با هواپیما به مشهد آمده‌اند.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: تاکنون از دو هزار و ۶۷ واحد خدماتی نظارت صورت گرفته که ۴۲۰ پرونده به ارزش ۳۴ میلیارد تومان تشکیل شده است. همچنین از ۱۱۰ شکایت رسیده، ۱۵۰ میلیون تومان به افراد خسارت دیده بازگردانده شد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما