نمایشگاه توانمندی‌ها وظرفیت‌های روستایی وعشایری کشور درمهرماه

رویداد و نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و شهری کشور، به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، مهر ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حمیدرضا سراجی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی در نشست هماهنگی نمایشگاه که صبح امروز در استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: تفاوت عمده این دوره نمایشگاه سالانه با سال‌های گذشته، امکان عرضه و فروش محصولات روستایی می‌باشد.
دبیر ستاد استانی روز ملی روستا و عشایر کشور در این نشست گفت: این رویداد ملی از دوازدهم تا هجدهم مهرماه در تهران برگزار خواهد شد و برای استان خراسان رضوی بیشترین تعداد غرفه را در نظر گرفته اند.

حمیدرضا سراجی با دعوت از تولید کنندگان، روستاییان، عشایر و واحدهای اقتصادی فعال افزود: استان خراسان رضوی حداقل ۵۵ غرفه را در اختیار خواهد داشت که در صورت استقبال، قابل افزایش نیز می‌باشد.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: گسترش مشارکت مردمی، فعال‌سازی ظرفیت‌ها، هماهنگی بین بخشی، احیای گفتمان جهاد سازندگی و سنت‌های اصیل اسلامی از جمله راهبردهای این رویداد ملی است.

سراجی اضافه کرد: برای دستیابی به راهبردهای مذکور ۱۲۰۰ غرفه از ۳۱ استان کشور، محصولات، خدمات و ظرفیت‌های خود را ارائه خواهند کرد که علاوه بر جنبه معرفی، جنبه انتفاعی و سودآوری نیز خواهد داشت.

وی افزود: واحدهای اقتصادی که در قالب غرفه داران، در این رویداد ملی، مشارکت خواهند کرد می‌توانند از حامیان دولتی و بخش خصوصی در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما