بسیج ظرفیت استانها برای پشتیبانی ارائه خدمات به زائران در مشهد

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران بارگاه رضوی در روزهای پایانی صفر، همه استانداریهای کشور با خراسان رضوی همکاری می کنند.
حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون امور فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با تشریح تصمیمات جلسه کارگروه زیارت که به ریاست معاون اول ریاست جمهور در ۸ شهریور در تهران برگزار شد، افزود: در این جلسه وزیر کشور از تمامی استانداران خواست نسبت به حل مشکلات زواری که از استانشان به مشهد سفر میکنند، اهتمام لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بر این اساس، بحث بسیج امکانات حمل و نقل و برگشت زائران دهه آخر صفر در مشهد، به استان مبدا واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به زوار علی بن موسی الرضا(ع) و همراهی با ارادتمندان امام هشتم از خدمات شیرین و لذتهای اخروی مدیران خراسان رضوی و مردم مشهد است، و در صورت مشاهده کمبود، از ظرفیت مرکز و یا استانهای دیگر هم کمک می گیریم.

معاون استاندار خراسان رضوی، همراهی شهرداری تهران برای اختصاص اتوبوس، نانوایی سیار، حمام و سرویس بهداشتی سیار را از اقدامات خوب توصیف کرد و افزود: هدف ما زیارت معنوی شیفتگان امام رضا(ع) است و در همین زمینه، هرگونه نیازی به وزارت کشور منعکس می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی انجام شده، لحظه های معنوی ۲۸ تا 30 صفر در فضایی آکنده از عشق و ارادت به ساحت اهل بیت(ع) برگزار شود.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه به عنوان مهمان
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما